4 maj

herrejävlar, igår var en dag utöver det vanliga på jobbet. Nog att jag har varit med om stress och en kön som känns som om den aldrig ska ta slut men igår var sanslöst. Kom till jobbet 11.55 och insåg att eftersom jag åkt i klackar till jobbet så hade jag inga strumpor med mig och skulle därför få jobb barfota i joggingskorna. Mysigt. 12.15 satte kön igång och den höll i sig i flera timmar. Aldrig en ledig stund och tillslut var det så stressigt att vi inte ens hann fylla på allt som började ta slut vilket gjorde att alla var sura, trötta och under rejäl stress. Första och enda gången som kön tog slut var 19.20 och då passade jag på att få be om att stämpla ut och åka hem. La mig på golvet i köket när jag kom hem medans mamma lagade pomme och pappa stod vid grillen. Åt mat och sedan packade jag ihop mig och åkte hem till Moa där det var TV-spels kväll som stod på schemat. Nintendo 64 och en high tech verson av det mario bros som jag spelade på storebrors nintendo för flera, flera, fleeera år sen. Jag har aldrig sett Sazza så övertänd och Maria var inte dålig hon heller. Vilket jävla liv! HAHA! La mig i sängen tillsammans med Moa och Simon och snodde musik ifrån Simon's mobil. Sara däcka som vanligt medans Moa och jag fortsatte spela efter att simon och mia börjat rulla hemåt. Slocknade nästan i bilen så ni kan nog ana vad som händer när jag kom innanför dörren.

Vaknade upp till inte allt för roliga nyheter. dagen var planerad att börjas med flera timmars dansande med Jozza men kvinnan känner av sin allergi något så hemskt så hon mår inte alls bra. Vi får helt enkelt ta dansandet nästa måndag. Alltså är jag helt plötsligt ledig i flera timmar eftersom jag inte börjar jobba förrns 16.00 idag. Någon som vill hitta på något? En glass kanske? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0