6 maj

igår blev det ingen uppdatering. Hade fullt upp eftersom Norrköping fick finbesök av Robin. Äntligen fick jag träffa honom och han var Dock var jag tvungen att dumpa honom på Moa när jag skulle iväg till jobbet. Hade hyperdåligt samvete men men, dom kom överens så det var ju tur. Åkte direkt ifrån jobbet till Moa tillsammans med Maria och där hemma hade moa fixat macka och juice till mig för jag var sååå hungrig. Hann inte göra särskilt mycket innan vi skulle hem igen eftersom Robin ville se på fotbollen (Manchester - Arsenal) tillsammans med min kär far. Jag hade planerat att lämna honom och sedan tillbaks till Moa men nae, jag fastnade i matchen jag också faktiskt. Dock efter första halvlek vandrade jag in till mitt rum och somnade i väntan på att matchen skulle ta slut så att vi kunde åka tillbaka till Moa dit Sara nu också hade anlänt. Det blev TV-spel denna kväll också och Moa smiskade både mig och sara rejält. Sara hade damp och jag lyckades sabba mer för mig själv än för dom andra. HAHA. Kvällen slutade med at jag blev sur och åkte hem. Låg i sängen och ångrade mina utbrott samtidigt som jag kan tycka att jag har något rätt men som nån sa: "vad spelar det för roll?" Ja, vad spelar det för roll? =/

Vaknade iallafall piss-tidigt. Mamma sprang omkring som en tok på övervåningen och letade efter bilnycklarna vilket gjorde hunden helt galen så han började skälla. det var bara att pallra sig upp för att lugna ner honom och då säger morsan: "bra, då kan du skjutsa mig!" MHM! visst. Det gjorde jag. Trött och gnällig men jag gjorde det. Kom hem och vad gjorde jag då? Hittade bilnycklarna. Dom låg på bordet. Suck. Tog en lång skön dusch och ska nu börja bege mig upp mot Moa. Vi ska spela kort innan jag ska hämta upp mamma på jobbet igen. Nae nu fick jag bråttom. Hejs svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0