EN TOPPEN-DAG!

simon. sammy. maria. anna. denise. micke.
you don't know how lovely you are. you made my day!

det blev en kycklingtallrik med pomme och tzatziki i Lindö medans vi fick höra om moa & robins trip till Dalarna. Diskuterade eurovision och skrattade åt grillen som förlorat sitt sprit-tillstånd. Stackars Robin som inte fick sin efterlängtade stark öl. "en stor star. Nae, en liten? En liten lätt-öl" Han lyckades bli attackerad av en fågel rak ifrån himlen och jag planerade min fylla den kommande lördagen. (sate, jag är pepp!) Denise ringde och ville att vi skulle möta henne, simon och sammy på Fräcka och det gjorde vi ju mer än gärna så tillbaks till stan och började en vandring i solen mot Halvars där vi blev dumpade av moa och robin. Åt glass och sedan satte vi fart hem mot mig, reda ut vissa slagsmåls-detaljer och sedan satte vi fart mot Folkparken där kvällen skulle spenderas. Mötte micke och jag blev så exalterad att jag lyckades körde på en sten (en STOR sten) så hela bilen for i luften. trodde på allvar att vi kört sönder däcket men micke plockade snällt bort stenen och sen var det fritt fram att säga grattis till honom. Stora pojken! :D Sen var det igång. Det blev basket, fotboll och GRISEN. KUL :D men när vi började leka håll-bollen-så-högt-att-malin-inte-når-den var det inte lika kul längre. Jag sprang runt som en tok efter killarna som bara kasta bollen mellan varandra ellerstod still och höll bollen ovanför huvudet. (för er som inte känner oss så vet ni kanske inte att jag har typ världens längsta kill-kompisar och för lilla mig är det faktiskt inte så lätt att nå en boll då som svävar 2,5 m ovanför marken) Fick sällskap av en liten pojke som sprang som en dåre runt planen och sprakade på både sin fotboll och sin lilla leksaks-lastbil. Förflyttade oss ifrån planen till lekplatsen där vi tillslut hamnade i klätterställningen och lyssnade på musik. Ja, vi är 20år och hänger på en lekplats för usch så kul vi hade. Skrattade som mest då micke skulle klättra upp i klätterställningen, uppochner. (Pojken är inte bara vuxen, han är kreativ också!) Även när Sammy fastnade med jeansen när han skulle ner. Ingen kunde hjälpa honom, vi låg dubbelvikta av skratt. Fyfan vilken dag! :D det var precis vad jag behövde. Er! <3 men kakor från främlingar tar vi ej emot!

Klockan är redan halv 12 men det kändes det inte som. Skulle vilja äta något men ska nog sova snart så det är dumt att käka nått så tätt inpå. eller har jag fel? Känns som om jag skulle kunna vara vaken i ett X antal timmar till men det går icke förstå ni, ska upp skapligt imorgon eftersom jag ska möta micke och simon (förhoppningsvis sammy också!) på Friskis 10.30 och gymma skiten ur oss, hoppas jag. Hoppas på att få möta Sajj imorgon, skulle vara trevligt. Han blev så sur när jag berättade att jag varit i folkparken utan att säga till. Får se om man kan få med honom dit imorgon. Btw, får se om man kommer hem några kronor fattigare imorgon, allt beror på hur bra försäljare Robin är ;D

HAHA! kom precis på hur mycket vi skrattade åt Simon finger.
simon - jag kan peka runt hörn!
vi - hahahahahaha!
simon - typ såhär: vart ska vi? *pekar rakt fram* alla svänger.

well well, en macka får det bli. Byta ut musiken på mobilen och sen sova gott. Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0