fredag 19.28

sådär ja.
då ska snart kvällen sätta igång.

tillbringade några timmar med Josefine på Hörsalen där jag fick dansa av mig, lära mig ljudbordet (dom har en QUE-knapp så det är inte särskilt svårt) , blivit jagad av jockes ljus, dansat med Emma, vikt program och diskuterar föreställningen med Markus innan han åkte iväg på tävling i Linköping. Nu håller alla tummarna för Vibe! (Y) Drog hem strax efter halv 5 och möttes av en hund som ville leka och en mormor som tyckte att jag skulle städa. Nero och jag gick ut på gården. Har nu iallafall bytt om, fixat iordning på altanen och väntar på att folk ska plinga på dörren men trots att det var 21 minuter sen dom skulle varit här så tror jag faktiskt det tar ett litet tag till. Mina vänner är inte direkt kända för att vara i tid. Eller jo, Moa kan man alltid räkna med men hon är ju i Dalarna så det blir svårt. Hur ska jag klara denna kväll utan min enda vän som är lika (eller nästintill lika) tidspessimistisk som jag? :O

jo nu kom micke. ska vara social. HEJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0