i don't wanna love you in no kind of way.

jag vaknar upp med samma tomhet.
samma tystnad som igår
har en bild av dig för ögonen
och den stannar kvar, trots att tiden går.
jag är en sång som föddes tomhänt.Grävde efter guld.
Allt jag nånsin sökt; det finns hos dig.
Och allting som jag gör,
gör jag för din skull.

ger dig mitt hjärta, det ligger i din hand.
ber dig att försöka ta tillbaks en rastlös man.
Ja, jag vet att jag har sårat dig ibland
men du har mitt hjärta, mitt hjärta i din hand.

jag hör din röst som ber mig komma
men du är aldrig nånsin där.
Men viskar jag ditt namn så ser jag jämt
en ängel i mitt rum, stanna där du är.

ger dig mitt hjärta, det ligger i din hand.
ber dig att försöka ta tillbaks en rastlös man.
Ja, jag vet att jag har sårat dig ibland
men du har mitt hjärta, mitt hjärta i din hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0