måndag 23.58

ännu en gång hade jag fel.
jag hde fel om att det skulle vara lugnt på MAX och samma sak hände idag på badet. Jag trodde det skulle bli rejält med folk meeeen, nae! Det var inte en käft. Det var som mest 15 pers åt gången inne i äventyret och endast simskola och NKK i stora poolen. Med andra ord, det var segt och timmarna gick långsamt. Satt mest inne i äventyret och slappade medans jag höll koll på folk så att alla flöt. Hjälpte en kille att hålla sig gömd ifrån sin kompis och det gav mig dagens skratt. Dock lyckades samma kille ramla och göra sig illa så jag fick torka bort en stor blodpöl samt plåstra om alla hans 5 tår på vänster-foten och höger-knä. När jag kände att jag hade som tråkigast så gick jag och terroriserade Christian i kiosken samtidigt som jag själv blev terroriserad av en 91:a som INTE ville låta mig vara ifred utan ENDAST skulle prata om stjärntecken. Kul..

hemma nu iallafall. Längtar till imorgon. Det enda som gör imorgon till lite sämre är det faktum att jag ska jobba på MAX 15 - 20 men men, det är 5 timmar som jag hoppas går snabbt. Får se hur alla andra timmar slås ihjäl men det återstår att se. Ska bli kul iallafall :D

helt så trött jag är. natt natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0