fredag 00.44

hemma igen.
inte särskilt nojig, mest förvirrad men men, man vet att man lever.

mycket trevligt hemma hos kusinerna, till min glädje var min äldsta kusin hemma ifrån Vadsten där hon pluggar så det blev inte bara jag och "småungarna". Mycket kul att sitta och lyssna på våra föräldrars prat om deras skol-tid. Snus-grävande/träsko-sparkande/linje-hållande lärare. HAHA! Det bjöds på mumsig pastasallad och så mycket glass som vi orkade innan det var dags för mig att rulla hemmåt.

Slänge mig i duschen så fort jag kom innanför dörren. Till min förskräckelse färgades allt vatten lila så jag gick ur duschen och ringde sandra i panik för att kolla så att allting stod rätt till. Det gjorde det. In i duschen igen och hade i den inpackning som jag köpt av sandra för att den lila färgen ska hålla i sig. Drog i rejält med inpackning och skrattade åt hur lila färg det var på produkten. Slutade skratta när det var dags att skölja av händerna och insåg att ... färgen går inte bort. Jag var vinröd om hela händerna! har gnott som en tok men färgen är kvar. Dock myckt ljusare men hur snyggt är det att vara gris-rosa om händerna egentligen?! Nae, exakt.

Sofie kom förbi för att snacka skit. Mycket trevligt.
nu ska jag sova. kneg imorgon. BYE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0