måndag 21.50

Ja ni, jag är inte den som är den. Jag kunde mycket väl ha struntat i att åka till gymmet med tanke på hur trött jag var och hur tråkigt väder et var men ICKE. Iväg kom jag och eftersom killarna var sega så körde jag uppvärming utan dom. Några minuter på roddmaskinen och powerwalk i uppförsbacke på löpbandet inna killarna kom och det var dags för tyngderna. Kan säga så mycket som att jag kommer ha rejält ont i tuttarna, axlarna och låren imorgon. Dock kändes det ganska segt idag och många gånger satt vi mest bara och glodde på varandra. Jobbade med magmusklerna när jag skrattade tillsammans med micke, vi diskuterade vilken av maskinerna som skulle passa bäst att ha sex i. Kom fram till att de flesta faktiskt skulle funka, på ett eller annat sätt ;D

regnet öste fortfarande ner när jag åkte hem så det blev raka vägen hem till soffan där jag däcka, trött som jag vet inte vad. Hade mina misstankar om att jag skulle bli liggandes i soffan hela dagen men ICKE. Fick tag i Robin och det blev snack om inköp av basketboll och sedan match (eller dylikt) i Folkparken. Sagt och gjort. Mötte upp micke och simon och sedan var bollarna i rullning. Körde 21 och jag fick rejält med smisk i första omgången. Men jag var ju i maskopi med Simon och gjorde allt för att han skulle få göra mål ;D eller nått åt det hållet. haha! Dock var det jag som var kung i omgång 2 och plockade poäng efter poäng innan Simon (såklart..) kom igen och ännu en gång tog hem segern som han förövrigt gjorde i omgång tre. Bytte basket mot fotboll och körde suck och jag lyckades skjuta in bollen på kyrkogården, oerhört lyckat. "men malin, vad gör det? Dom är ju redan döda" haha, jag har så smarta vänner. När vi blev hungriga blev det såklart MAX där vi handlade av Mia och Moa mötte upp oss i lagom tid att alla skulle hem och hemma är jag nu. Fikat en stund med mamma & anette och i skrivnde ögonblick gläpper farsan & jag mellan DIF - AIK, IFK - ÅTV och Pretty Women. Kommer nog somna närsom, är helt slut efter denna krävande dag. Denna krävande men helt klart godkända dag :) Robin är nu godkänd och accepterad ;D HAHA!

Imorgon står det skärgår'n på schemat om det inte är skit-väder men jag ska göra soldansen innan jag somnar så nu håller alla tummarna för att solens strålar landar på våra kinder hela dagen. Sara och jag ska försöka komma iväg redan runt 11.00 imorgon, handla och sedan raka vägen till Södra Finnö. Anna och Maria kommer ner några timmar senare och då ska vi starta grillen. Jag är pepp. Ska bli trevligt att få en försmak på sommaren.

Nu ska jag hämta några kvällsmackor och sedan återgå till tv:n. Pretty Women är kultförklara och omöjlig att se för många gånger. Anyhow, sen väntar sängen. Natt på er! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0