02.06

tjenixen. Det som jag trodde skulle bli en pina visade sig bli ganska så bra iallafall. Snackade ut så fort tiden tillät och sen var det väl TYP bra igen. Har dock aldrig gillat känslan av att känna sig som femte hjulet men men, Mia kom förbi så hon fick agera sjätte hjulet. haha! Medans Moa var på jobbet så drog jag iväg Robin för att handla men nae, jag hade inga pengar så det enda vi köpte var glass och ingenting mer. Tänkte att middag får inhandlas när Moa slutar jobba. Som ni kanske förstår så har det därför blivit ett sju-jäkla bil-åkandet idag men det gör inte mig nått. Har tamefan alltid kul när jag åker bil tillsammans med Moa eller Mia(gärna båda två). Taco's, "Con Air" och "Fucking Åmål" var det som bjöds denna kväll. Trevligt :) Körde en extra sväng med Mia när vi var på väg hem och i soffan har jag nu hamnat. Sitter och funderar alldeles för mycket. På vad jag vill och vad jag borde göra. FY FAN VAD JAG LÄNGTAR TILL FREDAG! helt jäkla otroligt. Elin kommer äntligen tillbaka till Norrköping och vi ska göra fredags-natten osäker. <3 Lördagen bjuder på foto-session på ModelHouse och sedan slapp slappeli slappslapp. bara umgås. Saknat henne.

Men det ska vara torsdag först.
Tropikariet tillsammans med Moa och Robin.
ska bli kul. flera år sedan jag var där sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0