där vi är, är det alltid roligast.

Tjo på er!
Efter mycket om och men så kom vi iväg iallafall. Hämtade upp maria, anna och simon och vi satte fart mot söderköping på en gång. Stannade på Willy's för att handla det som behövdes till kvällen och PRECIS när vi är klara ringer Micke; "ni måste köpa takplattor åt oss". Det var bara att vända tillbaka till Norrköping, handla och sedan gjorde vi ett nytt försök med att komma ut mot Södra Finnö. Vi lyckades. Höll dock på att dö en gång när vi mötte en lastbil med släp, lastbilen svängde i kurvan men inte släppet. Tur att Simon hade kontroll på bilen så vi kom nätt och jämt undan. Resten av biten till Anna's stuga blev rally :D Solen sken när vi kom dit så efter fikat blev det en sväng ner till bryggan där vi skrattade åt roliga moln, lyssna på musik och bara hade det allmänt soft. Lagom till att grillen var klar anlände moa, robin och denise och skrattet blev allt högre och fler. Under middagen skrattades det åt sömngångare och drömmare, elaka mammor och taxi-skämt innan vi förflyttade oss uttåt för att spela kubb. Vi tjejer fick rejlät med smisk och där lämnar vi den historien. Vi övergick till att spela irländsk julafton och FYFAN vad jag skratta. Moa skulle möta micke och hon föll, efter ETT VARV! gjorde ett tappert försök till men föll lika fort igen så jag tog över. Fuskade mig igenom en hel del varv men jaja. "hur många?!?!? 15 MALIN. SPRIIIING!" När det var annas tur hjälpte jag till lite, sprang runt med henne tills jag skratta så mycket att jag inte kunde stå upp längre, då struntade hon i att springa utan slängde pinnen runt kroppen istället. Robin filmade och jag ska försöka flörta till mig den eller hoppas på att han lägger upp den på bloggen. Ni får inte missa detta! :P Övade på lite breakdance-tricks och brottning med Henke en stund men sedan var alla helt slut, övertygade Robin och Micke om at dom SÅKLART skulle bada så det blev en snabb sväng ner till bryggan och snabbt tillbaka igen efter att dom dykt ner i plurret. Satte oss på altanen, drack thé och körde "jag har aldrig". Eller aa, henke ställde frågor och vi "drack". "malin hade varit dyng om det var på riktigt". Rörde oss hemmåt (simon var underbar och körde hela vägen <3) strax innan 23.00, såg 3 kaniner och ett rådjur, och nu är jag hemma. Måste verkligen sova. Det är jobb imorgon, 10 - 18. SEN ÄRE RÖJ! förfest hos moa innan vi drar vidare till Otten där vi ska pröva på norrköpings onsdags-natt-liv. Hoppas på att få träffa lilla fröken wilhelmsson. Saknar henne. Nae ni, sömn vare. Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0