02.28

jag tycker om att umgås med cyrus. det slutar alltid med att vi skrattar samtidigt som vi har djupa, långa diskussioner om alla våra världsliga problem. "svara inte och skicka inga sms. idiot." Två filmer (Saw 5 och L.A Gigolo), chips, cigg och två rundor runt gräsplätten senare sitter jag här ensam igen. Skjutsade Cyrus till Simon (sajj till sajj) för nån timme sen och nu väntar jag bara på att tiden ska gå så jag kan få åka iväg och köra hem dom som ska ifrån krogen. SEN kan jag sova och imorgon ska jag sova länge. Min enda HELT lediga jag. eller aa, ldig ifrån jobb men inte ifrån dans. Imorgon är det dags igen för uppvisning. På Baccus, runt 23.00 - 23.30. Missa inte när jag, ellen, sofie och ida dansar cancan. Den ni ;D

nu, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0