1 timme och 45 minuter kvar.

sen är jag ledig i lite mer 48 timmar. Det ska bli super-duper-as-ap skönt efter den här veckan. Morgon OCH kvällspass hela, hela, hela veckan. Och så lite egen träning på det. Kanon. Asbra för pengarna rullar in men kroppen har sitt att säga om det också. Min rumpa. Oh lord. Jag avlider. Min armar. my gosh. min rygg. aj. nacken. mhmm. Ni fattar va?

just därför tänker jag sova nu. eller snart..
ska se klart Comedy FightClub först. SEN ska jag sova. och hoppas på att få sova hela natten. Det gör mig verkligen ingenting egentligen om telefonen ringer för sällskap är ju alltid trevligt men jag ska jobba så himlars tidigt imorgon så jag vill vara utvilad. Redo att lära ut ny dans. En dans jag gjorde idag mere i Viken till min grupp 3B. Christina Aguilera - candyman. Showdans så det sjunger om det. Super-nöjd. den blir det imorgon med djäkne-8:orna.

så, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0