11 november

denhär onsdagen började ju bra. Var så inställd igårkväll på att jag skulle vara ledig nästan hela dagen att jag försvo mig till min enda lektion. Lyckat Malin. Men dit kom jag i tid iallafall (vaknade 07.52 och var där 07.59, starkt) och körde igång på en gång med de få tjejerna som kände för att dyka upp idag.

Nu är jag hemma,  ätit frukost och ska närsomhelst leta fram gympaskorna för jag ska ställa mig crosstrainern ett tyag och då vill jag ha skor. Det gör så ont i fötterna annars. så nu ska jag bli svettig och sedan fortsätta med lite styrka och stretch innan jag slänger mig i duschen och gör mig iordning.

Har lovat mamma att göra iordning här hemma, typ diska, städa och allt annat såntdär hon inte vill göra när hon kommer hem ikväll. Jag vill också hitta på nått annat ikväll men det återstår att se. En kvällsfika med några vänner skulle ju inte sitta fel :) måste ringa runt lite. PUSS HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0