12 november

jag var sååå trött igår. Somnade direkt jag la huvudet mot kudden men blev väckt när klockan slog 03.00. A hade varit på krogen och ville sova här. Gärna för mig sa jag och väntade in honom. När klockan var 4 låg vi i sängen redo att sova och han somnade på stört efter att ha beklagat sig om hur dåligt han mådde. En annan hade bara omöjliga problem med att sova. Känns knappt som jag fått en blund alls och när klockan ringde var det bara att kravla sig upp för att åka till jobbet.

Väl hemma igen blev det sängen igen (dock ingen sömn) och nu är jag uppe igen. Redo att närsomhelst åka ner till Valdemarsvik för 3,5 timmes jobb. Längtar redan tills jag får komma hem igen. Jag vill sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0