14 november

godmorgon. Jag har vaknat lite på fel sida idag. Kanske för att man satt vaken i flera timmar helt i onödan, kanske för att jag vaknade mycket tidigare än vad jag hade planerat eller kanske bara för att jag har den grymmaste träningsvärken på länge. Jag vet faktiskt inte.

Ligger nerbäddad i soffan och tgläpper mellan Simpsons och So You Think You Can Dance-reprisen. Simpsons vinner och så fort det är slut så har jag lovat mor min att sköta morgonens disk. Inte coolt. (nej inte diskmaskin eftersom farsan bygger om köket så för tillfället diskar vi i handfatet inne på toan. alltså.. inte coolt) Sen ska jag leta reda på kläder och göra mig iording för kvällen. Familjen och Svenssons har blivit bjudna hem till Caroline med familj på middag. Ska bli väldigt trevligt :)

btw, alla måste gå och se "Trubbel i Paradiset"
yogainstruktören är klockren med sin övningar.
HAHA!
tack moa och nina för en supermysig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0