16 november

jag hatar måndagar. likaså torsdagar. Efter en röjig lektion imorse med john bauer där vi hann med alla danser, träna på uppvisningsnumren samt öva in ett nytt + styrketräning så har jag bara varit hemma och suttit i soffan. Ville somna en stund men det gick inte och helt plötsligt var klockan 15.00. Ska närsomhelst åka ner till Valdemarsvik och hoppas på att vara där i så pass god tid att jag kan somna på golvet i danssalen en stund. Men först ska jag överleva bilfärden ner.

när jag kommer hem ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra men det märker vi. Kanske inte sova hemma (om jag får bestämma) eller så somnar jag redan i duschen. Vi lär märka. Ciao bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0