18 november

jag som hade velat sova så länge som det bara gick. Det gick inte. För självklart skulle man för det första vakna upp med jordens absolut värsta mensvärk. För det andra skulle självklart mobilen ringa (08.17!!!) när man väl precis lyckats somna om. Och SJÄLVKLART skulle det vara chefen ifrån Valdemarsvik så jag kunde bara inte ignorera samtalet utan jag var TVUNGEN att svara och blev därför genast pigg. Inte coolt..

jag har alltså varit vaken i 4 timmar och har hunnit med frukost, självömkan och träning. Träning framför allt. Stod på crosstrainer tills ryggen sa ifrån och då blev det styrketräning för mage och ben. Önskar att jag bodde i Sala för då hade jag haft Jocke som pepp varenda dag. Men jag får nöja mig med honom på MSN. Ska nog faktiskt träna lite till snart men först; lunch.

skumt. att jag kan bli så träningssugen på min lediga dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0