20 november

goddagens. eller morgon är det ju faktiskt fortfarande. Och jag har redan börat jobb, redan slutat har jag också. Jobbat klart för idag. Det är fredag och trots att tjejerna var seg efter en tuff skolvecka och att helgen står precis bakom hörnet så jobbade dom på otroligt bra. Kanske för att dom slapp hörnen och vi istället lekte kedjan, banan-kull, under hökens vingan kom och honky tonky som uppvärmning. Sjukt kul hade vi idag. Eller jag hade iallafall det. Visade klipp ifrån senaste discotävlingen och sen körde dom på utav bara fan. Kul att se :)

Sitter fortfarande på jobbet och väntar på att de sista tjejerna ska gå tillbaka till skolan så jag kan få åka hem. Hem till soffan, till alla roliga morgonprogram och till frukosten framför allt. En lång, skön dusch och massa fix. Undrar om dendär fikan med sofie och plutten (ellinor. Fråga mig inte varför jag skrev plutten men sofie kallar henne det och jag är väl inte sen att hänga på) blir av. Hoppas det. CIAO.

Kommentarer
Postat av: ellinor

hm.. plutten va de ja ;P hah!

2009-11-25 @ 21:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0