21 november

Tjenamors!
Jag minns varken när eller hur vi somna. Minns att jag la mig till rätta på hans axel medans ha kollade på tv. Sen minns jag inget mer. Vi vaknade till alldeles för tidigt imorse och undrade båda två vem som hade stängt av tv:n. Skumt.. Jaja, klockan ringde runt halv 10 och då gick jag upp. Satte fast ansiktet, drog på mig snygga träningskläder samt danslärar-tröjan och letade fram rät skivor och Anna's bergssprängare. Skjutsade hem A och sen ringde mobilen. Eleverna undrade vart jag var och samtidigt fick jag reda på att Caroline var där. Alltså behövde jag egentligen inte åka dit men men, jag var pepp och ville gärna så jag drog dit iallafall. Härdanefter ska vi nästan prata FÖR mycket istället för att det ska bli massa missförstånd.

Nu ska jag snart slänga mig i duschen och göra mig iordning. Det är fest ikväll. Förfest hos Karlsson och vidare till Hugo. Får jag bestämma så blir det också en sväng till Manésa eller Dheli. Ska bli kul. Längtat hela veckan så ikväll är jag verkligen pepp. Frågan är bara .. vad ska man ha på sig? lacktights? klänning? suck.. i-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0