23 november

nu känns det som om det verkligen är på väg att bryta ut. Allt det sjuka som jag har samlat på mig. En förkylning. En halsont. Värk i hela kroppen och allt annat sånt där som kommer när man inte känner sig frisk. Det end som saknas nu är feber och sen kommer folk runt omkring en börja vråla: SVININFLUENSA! SVININFLUENSA! Inte fan vet jag men jag är inte särskilt rädd för den och hade det varit för mamma så hade jag aldrig tagit sprutan. Men det ska bli ändring på det nu. Mamma har tjatat hur länge som helst att jag borde ta den eftersom jag jobbar som lärare nu. Jag träffar massa barn varje dag och dom i sig träffar ännu fler barn varje dag. Därför ska jag, imorgon, åka till vårdcentralen och se om jag får ta den förbannade sprutan. Pappa får följa med. Jag vägrar åka själv.

Sitter i soffan nu. Ska åka till Viken om ca 1,5 timme. Kommer nog dö innan kvällen är slut men det är sånt som återstår att se. Vi höres. Hejdå.

maskinen - kärlek vid sista ögonkastet.
h e l t   g e n i a l i s k !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0