23.08

hemma igen. jag gillar't. Det har varit en dag fylld av fart och fläkt. Drog nästan direkt efter frukost till Ingelsta med Moa. Hon drog på jobbintervju och jag shoppade loss på linne och jeans-skjorta. Fint fint och nöjd nöjd. Tillbaka hem och vidare till jobbet. Barndans, 10-13, 7-9, ung/vux, skitsnack med sofie och ellinor och sist men inte minst var det dags för vår egen träning. Mitt huvud strejkade och gjorde tvärtemot vad jag skulle. Var snurren till höger drog jag till vänster. Såklart.. En skratt-attack fanns det tid för också och lite planering innan vi sa tack för idag och åkte hem. jag är helt slut nu. vill bara sova. stänga av mobilen och försvinna in i sömn. Imorgon är jag ledig hela dagen och ska sova länge. Tänker inte riskera att viken-chefen ringer tidigt igen så därför stänger jag av telefonen. That's it. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0