24 november

sådär. NU får jag gratta mig själv. Söderlund tyckte jag tog ut glädjen lite väl mycket i förskott så där ska jag jubla högt idag. Jag har kommit halvvägs på prövotiden för körkortet. 1 år idag utan en enda anmärkelse, utan ett enda stopp av farbror blå och inga skador på vägen. Att jag har kört in i diverse staket, sladdat ett x antal gånger och 3 parkeringsböter behöver man ju inte prata högt om ;D

Ska börja göra mig iordning närsomhelst. har lovat bort mig som taxi nu på förmiddagen till Moa som ska på jobbintervju. Så medans hon är på den ska jag dra omkring på Ingelsta Shopping och kolla om jag hittar nått fint att hänga in i garderoben. När Moa är klar ska vi käka och sedan röra oss hemmåt. Jobbar ikväll, 15.30 - 19.00. Sova i en timme och sen är det träning som gäller. Näst-sista innan showtime. Nu kör vi. (ska bara övertala kroppen att den faktiskt orkar.)

Ingen spruta får jag ta heller. KANSKE på fredag. kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0