25 november

detdär med att sova länge gick ju bra. NOT. Precis när jag lagt mig i sängen började en sms-konversation och vips så satt jag i bilen, på väg upp till A för att hämta hit honom. Fråga mig inte varför jag så gärna ville för jag ångrade mig nästan direkt när klockan ringde 07.15 (!) imorse.

Nu sitter jag här. Samlar krafter för att ta tag i dagen. Ska börja med frukost och sedan jobba mig igenom en dusch, disk, tvätt, städning av rummet och sedan får vi se hur resten av dagen ter sig. Lite folk kommer förbi ikväll för en födelsedagsfika för pappa så det ska bli trevligt. Därför måste jag städa. kanske måste sätta igång direkt. Nja.. snart. hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0