26 november

NU ÄR JAG GLAD! nu är julen snart här på riktigt. De visade nyss blossa-glöggens reklam så nu väntar jag bara på coca-cola's julreklam och sen ska jag börja julpynta här hemma. Julbaka och lyssna på julmusik. Imorgon efter jobbet ska jag dra ner till stan för att lämna in en klocka på fix, en ring på grevering samt köpa julklappar till familj och julklappsbytet. Måste köpa klackskor och nätstrumpbyxor också. Jävlar, måste till systemet också.

well well.. Vaknade upp hos A imorse med en armbåge i ryggen. Klängde mig ur sängen och försvann till jobbet. Körde igenom alla danserna med tjejerna och sedan stack vi alla åt olika håll. Jag är hemma nu, sitter mest bara och väntar in tiden. Om ca 2 timmar ska jag dra mig ner mot Viken för att jobba hela kvällen. Har en hel del att göra idag. Sätta en hel dans OCH komma på massa nytt till raggan. Kommer vara helt slut när jag kommer hem.

bananen kommer hem idag och jag kan inte vänta tills jag får träffa henne! <3

Nu, platta luggen och sätta ansiktet på plats.
höres. HEJS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0