29 november

1:a advent.
helt sinnes.
vart tog tiden vägen?
Var är min adventsstake?

vill tacka för en helt perfekt lördag. Jag är så nöjd. Började dagen med bubbel, sedan middag på hugos med några av mina favorit-tjejer och sedan blev en krogrunda utan dess like. Manésa var fullt och stelt så vi drog gatan vidare till Deli för färgglada drinkar och shotkannor. Ingen dans på borden men nytt folk, sång och jag tappa hakan när jag såg vem som gick utanför fönstret. Vidare till Otten för mer dricka och massa dans på både stora och lilla. Försvann till och fastnade på Hugo's med Maria. Träffade glada och fulla vänner. Vandrade hem i kylan med A medans vi försökte lista ut vart hans 3 timmar tog vägen i torsdags.

är på jobbet nu. Sista söndagen denhär terminen. Min sista dag här på NDC för terminen är på tisdag. Sen är det bara extraträningar och showen kvar. Kvar är bara sen alla skolor och klar med dom är jag när dom har haft sina uppvisningar på skolavslutningarna. Alltså, drygt två veckor kvar. Shit. det har gått fort. Ser verkligen fram emot vårterminen. Taggad tjej.

Nu. Streetjazz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0