3 november

hos A.

snodde datorn medans han hoppa in i duschen. Jag vaknade inte här men mötte upp honom här utanför huset klockan 08.00 imorse. Satte oss i bilen och drog till Vrinneviskogen för en morgonpromenad på 40 minuter. Kallt, snorigt men ack så skönt att gå en sväng innan frukost. Och frukost är vad han bjuder på när han kommer ut från badrummet. Sen drar han till skolan och jag hem för att gör mig iordning. Näst på schemat står lunch med Sara och Moa. Jag ska försöka få igång en diskussion om julklappsbyte och annat juligt kuligt.

Senare idag blir det jobb, jobb och träning.
Ni hittar mig uppe på NDC mellan 13.30 och 21.30.

till min lycka:
banan kommer hem igen 27/11 och är hemma i en månad.
vi kan julfika hela december! :D

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Fixa gymkort nu för fan så du kan börja träna med mig! ;)

2009-11-03 @ 11:31:47
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Anna

Underbart ska det bli! En månad med malin & anna-tid. Kan ni inte bestämma nåt bra om julklappsbytet. Typ julklappsspel eller nåt. Hör av dig :) :) :)

2009-11-03 @ 12:27:53
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0