30 november

melissa horn var min drog igår. Därav gårdagens citat. Såna små meningar som fastnar och man inte kan få dom ur skallen tills hela världen vet vad man tänker på. Jag älskar hennes musik. "Tyck synd om mig nu" går på repeat. Nog för att "lät du henne komma närmre" är den låt som får mig att böla varje gång av både sorg och lycka så tänker jag inte plåga mig mer med den. Inte efter i lördags. nej.

igår ville jag också utrota manssläktet efter att mamma hade berättat att hon hämtade upp min kusin storgråtandes på stationen. Situationer som dessa som man önskar att vi hade bättra kontakt. Jag vill krama henne. Åka dit och krama henne. Vad jag tycker om killens beteende tänker jag inte uttala mig. Tycker bara synd om Anna.

måndag idag. John Bauer har studiedag så jag fick sovmorgon. KANON! Mor är påväg hem för att lämna bilen och tigga skjuts tillbaka till jobbet. Det är bara att ställa upp för annars får jag gå till Valdemarsvik ikväll. Inte okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0