4 november

tisdagar. jag lyckas jämt ha tuen saker planerat på just tisdagar. det gör mig ingenting men man är helt slut på kvällen då och likadant onsdag-morgon när man ska ha tidig lektion. Alltså.. jag är galet trött idag. just nu.

började tisdagen med en morgonpromenad tillsammans med A, frukost och chill hos honom innan jag drog hem och gjorde mig iordning. Cyklade upp till Faster's jobb för att lämna in lite papper, vidare till moa för att gå med henne till stan och bagarstugan för att möta upp Sara. Käkade lunch bestående av scones, läsk, ullared, pojkvänner, lägenheter och julklappsbyte-planering innan jag var tvungen att springa (cykla) till jobbet. En vik-lektion med Prolympia som gick kanoners och sen jobbade jag på som vanligt med mina vanliga lektioner. 2 timmars träning följde efter jobbet och sedan blev det ett rejält trampande hem med ellen hack i häl. Dog i soffan tillsammans med en vattenflaska, gurka, vindruvor och Hell's Kitchen.

Onsdag idag. har precis haft en lektion som inte gick särskilt bra. suck. Längtar tills Maria ringer och vi bestämmer något om dagen. Ikväll chillar jag hos F & F med trevlig folk, snacks och film. Då ses vi där. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0