6 november

jag tycker inte om att inte ha nått bestämt på fredagar och just därför hade jag förut lite men det har löst sig nu när jag bestämde med Cyrus om att vi ska ses och hitta på nått. Vad nått är och betyder återstår att se men jag ska iallafall åka dit med chips och läsk och det är ju alltid en början. Ska bli trevligt så i skrivande tillfälle sitter jag bara och väntar på att det ska blinka till på MSN och sen drar jag.

Igår var en dag fylld av träning, förväntan, hopp och krossade drömmar. Dansen gick kanonbra, lite småläskigt att köra både dit och hem och samtidigt kunde jag bara tänka på det där lägenhetserbjudanet jag tidigare under dagen fått. Väl hemma krossades dom drömmarna och jag får fortsätta leta på egen hand.

Nu ska jag rikta min uppmärksamhet mot tv:n och Idol.
heja kalle, eddie och erik.

tjululuulu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0