8 november

grattis farsan (och alla andra farsor) på Farsdag <3.


bloggen hamnar verkligen lite på kant känner jag eftersom det enda jag skriver om just nu är jobbet. Jag gör inget annat känns det som. Jag jobbar och när jag väl är ledig har jag ingen ork till att festa (även om jag mer än gärna vill) och samtidigt som jag vill så har jag börjat tröttna på att .. 1: dethär med förfest och direkt till krogen. Finns det inga mellanstop? 2: tidspressade vänner som hellre går tigigt och sitter inne på krogen och blir depp för att det är tråkigt än att stå i kö en stund och tagga till ordentligt. Det är precis som på en hemmafest. Festen hamnar alltid i köket. Och "köket" när det gällerkrogdelen skulle jag tycka är kön. och sist men inte minst, nummer 3 på listan; vänner som inte kan gå ut utan sin pojkvän på samma krog. Som måste veta vart dom är, ska vara med dom konstant och därför glömmer bort oss som faktiskt var den dom gick dit med. tack för den liksom. så, tills mina vänner tänkt igenom detta och kommit fram till ett sätt att kompromissa så tänker jag sura.

är på jobbet nu. har redan haft en balettlektion och ska närsomhelst börja min streetjazz-klass. Sen är det bara 2 klasser till och sen får jag åka hem. Duscha, äta och ta det lugnt. Skulle väl helst vilja ha sällskap eftersom det alltid är förbannat tråkigt att sova själv men vi får se. Annars är det ju faktiskt inte farligt att sova själv. (bra malin!)

vi höres. hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0