chokladglass med ananas.

MUMS. och mer står i kylen och väntar på mig. Jag är på ett skithumör idag. Det märks så fort en lugn låt drar igång för då börjar jag gråta. Jävla hockeyvecka. Ta med mig datorn upp på övervåning, lägga mig i gästrummets mjuka säng, äta mer glass och se på film. Ont i halsen börjar jag få också. Inte coolt. Inte tid. Har två olika avslutningar som jag ska hinna med. En hel show. Två födelsedagar och två lill-jul. Julafton. Juldagen. Nyår. Och sen börjar jobbet igen. Nae, sjuk får jag bli om några år.

här har ni dagens musik på repeat:
jason Derulo - whatcha say
melissa horn - lät du henne komma närmre
alicia keys - dosen't mean anything
carrie underwood - jesus, take the wheel
cascada - draw the line
melissa horn - tyck synd om mig nu
itchy daze - monster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0