dagens Det-Trodde-Vi-Aldrig

jag är en nagelbitare.
det har jag alltid varit och två gånger i hela mitt liv har jag försökt sluta och lyckades väl ganska bra måste jag säga. Senst var för ca ett år. Mina naglar var superfina när vi drog til Cypern och där nere i solen och saltvattnet växer naglarna som ogräs. Dom blir fina men även mjuka och går lätt av. Och så är man tillbaka i sina gamla vanor igen.

Nu har jag iallafall gett mig fan på att dom ska växa igen och jag är på god väg. Det har knappt gått en vecka sen jag började måla naglarna med Depend och dom har redan satt en rejält fart. Bilder kommer som bevis till er som känner mig för väl för att tro mig. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0