eller ...

hon är inte den roligaste att kolla på. I den kategorin ligger de tre killarna i förrra inlägget mycket bättre till men hennes röst. Hennes röst! herrejävlar. Reza. Om hon inte går vidare ikväll så vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om svenska folket.

Samtidigt är jag lite kluven när det gäller Erik. Han är grym, verkligen men det känns också som .. 1: han är redan sjukt bra. Han kan inte bli bättre och därför kan man inte se nån förbättring/förvandling och det är DET som jag tycker är kul att se. Vem som utvecklas. och 2: han är snygg. det är han. Och därför undrar jag om de små fjortisbrudarna röstar på honom för hans utseende eller på grund av hans talang.

jag tror jag röstar fullt och fast på kalle.

Kommentarer
Postat av: ELIN M.

Jag röstade på Calle, Tove och Erik. Haha, kunde inte låta bli :D

2009-11-06 @ 23:09:33
URL: http://elinmjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0