hemma.

välkommen hem ska jag vara. tack ska jag ha. Jag är mätt, duscha och ner bäddad i soffan. Intagit horistontelt läge med ananasjuice, clementiner och "änglar och demoner". Ansiktsmasken är avtvättad, tofflorna är på och filten är runt mig. I min ensamhet sitter jag här och bara njuter av min ta-hand-om-dig-själv-kväll. Funderar på att lägga mig i sängen men då slutar det precis som vanligt, att jag somnar. Det kan A skriva under på. haha!

Borde kanske sova iallafall. Imorgon är det dags igen. Lektion på NDC och i Valdemarsvik. Känner mig inte särskilt taggad att åka ner till Viken men men, jobb är jobb och det blir kul när jag väl kommer dit. Tyvärr brukar jag vara så himla trött på väg ner så det kanske inte skulle skada att sova lite extra. Få funda på det. Vi höres. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0