hur är det ens möjligt?

jag borde ha somnat för länge sen och därför är jag så väldigt frustrerad just nu. Jag har varit konstant trött sen i onsdags-morse men nu när jag väl la mig tidigt för att somna och få sova ut så kan jag inte sova. Jag får panik. Jag vill sova. Jag vill verkligen vara trött. Vad är felet?

23.23
allt gör fortfarande ont
jag vill inte sova själv.
....

svammel. jag är fortfarande inte trött. nu är snart vänner slut också. Vad ska jag göra då? Sova kanske. nae just det! Jag är ju inte trött!! (!!!) fan. Humor på sjuuukt hög nivå här känner jag. "Kan nån trycka på hissknappen?" HAHA! Vart är A när man behöver nån som småfnissar åt ens dåliga skämt?

Nae. jag gör ytterligare ett försök. Prövar fasters metod. Tänka igenom hela dagen, I DETALJ. håll tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0