hur ska det gå?

måndag igen. Här går det undan må jag säga. alltså har jag redan haft en lektion imorse där vi gjorde klart hela streetjazzen som dom ska ha klar till skolavslutningen. Håller tummarna för att jag kan gå och kolla så jag får se tjejerna köra järnet på scen. Direkt efter jobbet blev det lunch på shell/7eleven med fredrik och sedan direkt till oxelbergen för lägenhetsvisning med moa och robin. Hem, mat och vila och nu ska jag närsomhelst sätta mig i bilen och köra ner till viken. Vill vara där lite tidigare så jag jag kan slappa lite. Kommer hem igen runt 22.00. Då blir det duscha och direkt säng eftersom det blir en tidig dag imorgon. Ska hinna med både klippning och färgning av mitt hår (äntligen!!) innan jag ska vara på massageakademin och få min rygg knäckt till rätta. Sen är det jobb och träning för resten av kvällen. jag gillar uppbokade tisdagar :)

vi hörs. ciao.

Kommentarer
Postat av: emma ,

klart du ska komma och kolla hörredu ;)

2009-11-09 @ 21:25:54
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0