lill-lördag

kan man bli tröttare än såhär? Tror fan inte det. dethär är galet. armarna är sega som gelé, benen sammarbetar inte för 5 öre och ryggen är rent av förbannad på mig. Hur resten av kroppen känns vågar jag knappt tänka på. Eller jo, rumpan kan jag berätta om för den gör sig ständigt påmind. Hård som sten (vältränad som den är) och det gör så sjukt ont. (vill man vara fin..)

Nyss sett säsongspremiären av So You Think You Can Dance och jag är glatt överaskad. Nånting i moderndans gör mig glad. Lite avis och en önskan om att bli lika bra om jag ska vara helt ärlig men glad blir jag. Och nått som gjorde mig ÄNNU gladare var när Jozza nyss skrev på ansiktsboken och frågade om vi skulle träffas och leka runt jul. En heldag i en danssal med en underbar vän. Oh, i can't wait. <3

Nu ska jag lägga mig i sängen, se klart vänner och sen sova stenhårt.
jobb imorgon, som vanligt. 09.30 - 11.00 och 17.00 - 20.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0