rent av omöjligt

dagar som dessa. eller aa.. veckor som dessa, Hockeyveckor som Ellen kallar det, är rent av omöjliga att tänka på vad man stoppar i sig. Jag vill ha allt. Mest choklad, marängswisch och muffins. Fett gott. Men jag har för ont för att dra iväg och handla och för att ställa mig och baka. har nog ändå inget att baka med här hemma. Men, det skadar ju inte att kolla iallafall. berätta inget för jocke. den träningen kommer bli totalt förstörd men jag får helt enkelt träna ikväll istället. Ska stå konstant på crossen samtidigt som jag kollar på SYTYCD. Hör ni hur jag övertalar mig själv?

Kommentarer
Postat av: Albin

Jag vet, Foki visade det för några veckor sedan. Jag älskar verkligen den låten! =)

2009-11-18 @ 13:28:15
URL: http://AlbinAxelsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0