stoppa pressarna!

min lediga dag försvann i samma veva som jag la på telefonen med sofie och istället ringde Carro och frågade, med all rspekt för iallafall jag skulle säga nej, om jag kunde vika på Anna's lektioner mellan 16 och 21. Anna själv ligger hemma med nysningar, en ond kropp och huvudvärk så snäll som jag är så var jag snabb på att tacka ja. Alltid kul att få träffa nya grupper, få träna lite till och tjäna pengar. ringde upp Anna för att kolla upplägget för tävlingsgruppen och hon kallades mig NDC's bästa anställda ;D yepp, that's me.

så nu har jag bråttom. måste bestämma musik, göra mig iordning, käka och tagga till innan det är dags att dra dit och ha första lektionen. En audition till djäkneparks cheerleading-lag. Hemma igen strax efter 21.00 och då är mitt rum min fristad. mat äts där och SYTYCD blir det sista jag ser innan jag somnar för kvällen.

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0