tisdag 23.47

sådär. då var även denna tisdag slut och jag borde redan ha lagt mig men nae. Jag fastnade här vid datorn för att rensa skallen lite efter en späckad dag. Håret är fint igen, brunt och med en rak lugg. Precis som vanligt så inga bilder kommer. Ställde in massagen och åkte istället hem och koreograferade till showen innan jag drog iväg till jobbet. Och sen dess har jag varit där. Tränat som ett as, tröstat ledsna barn och sålt biljetter.

har varit hemma ett tag. ätit kvällsmat beståenda av ägg, tomater och vatten, sett på hell's kitchen, kollat på klipp på tuben på finniga killar och världens finaste fontäner. Pratat i telefon och tjafsat. (inte med den i telefon såklart) Imorgon är det en lektion, 08.00 - 09.45 och resten av dagen är jag ledig. Ingenting planerat men det ska vi väl kunna råda bot på. Nån som vill luncha på China?

Nu, Friends och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0