trött tjej som skriver

äntligen! Äntligen är jag hemma igen. Mätt, nyduschad och belåten. Sitter nerbäddad i soffan och skrattar åt mig själv. Jag är så trött att hela min kropp havererar. Jag känner mig som en grönsak. Helt slut efter 11 timmar och 15 minuter jobb. (jag räknade fel med en timme förut) 3 barndanslektioner, en disco, en street, två dancemix , en cheer, en showdance och en streetjazz.

Panikade rejält när jag jobbade med showdansen till föreställningen men tjejerna jobbade på jätteduktig och vi hann klart helt och nu är det bara övning, övning och övning som gäller de två kvarstående lektionerna innan det är dags för föreställning. Jag är taggad och det kommer bli kanon bra. Nästa vecka sätter Cats-delen.

Så.. här sitter jag. Big Bang Theory är slut och jag sitter och ser på "Heartbreak Hotel" (fast berätta inte det för Alex, haha!) Annars sitter jag bara och väntar på telefon, ett litet samtal och sen ska jag sova. Tror jag. Jobb imorgon, 09.30 - 11.00 och 17.30 - 21.00. Gah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0