1

knappt det. 13 timmar kvar och sedan är jag vuxen. eller jag kommer nog aldrig bli vuxen. (hoppas jag!) Men jag är iallafall inte tonåring och definitivt inte ett barn längre. Förutom min mammas och pappas barn men det kommer jag ju alltid men jaja, ni fattar vad jag menar.

sitter på jobbet och bara njuter av att lektionen gick kanonbra och att tjejerna närsomhelst är klara för att gå härifrån. Då ska jag hem, hämta upp min ginapåse och åka till ingelsta för att byta byxorna jag köpte igår till en storlek större. Inte kul att ha byxor som åker ner över rumpan. inte vackert. nej nej. Så dom ska bytas och sen hem för att fortsätta städa (jag hade städat så fint i mitt rum men det är lika stökigt nu igen efter att jag och A tillbrinade kvällen där med mat, snask och tusen täcken och kuddar så jag får städa igen), fortsätta bränna skivor, förbereda, chilla och sedan drar ner till viken för dagens sista jobb-pass, 17.00 - 20.30. Inte taggad alls men jag biter ihop och jobbar på. Belöningen får bli imorgon då det äntligen är fredag. Känns galet.

nu ska jag börja röra mig. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0