13

.. dagar kvar. wuhu!

igår blev det bio och käka med A för hela slanten. Filmen för kvällen blev "Inglorious Basterds" och jag varvade mellan att vara nära till tårar till att vara skitförbannad och vika mig dubbel av skratt. Två scener var skrattretande dåliga men över lag var filmen riktigt bra. Fûhren påminde väldigt mycket om Jokern i Batman och Brad Pitt's insats var inte dålig den heller. yum. En promenad i kylan (tack för den!) hemmåt och landade i soffan med datorn och roliga youtube-klipp innan vi somnade.

Har inte gjort ett skit nu på dagen förutom slöat och sett på film. Han är hemma nu och fixar lite. Jag ska också fixa, typ duscha och så, för snart ringer han igen. Då blir det en sväng med bilen för att hyra film, köpa snask för kvällen samt käk. Mamma ska på Ladies Night så det blir bara vi, pappa och hunden hemma. Skönt med en hemmakväll till, inte ett dugg sugen på att gå ut med tanke på att denna vecka har varit jävulsk när det gäller sömn och vila. Mår fortfarande inte 100% så därför dissar jag denna lördags uteliv. Skräpmat, godis och film låter himmelskt för mig. tack för mig. hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0