14

ännu en sömnlös natt. jag blir galen. Jag älskar hösten, verkligen. Men sen är det dedär med kylan. Svinkallt på morgon och kväll samtidigt som det ibland är så pass varmt att man klarar sig med en tjock tröja. Ibland gör man en missbedömning och halvt fryser ihjäl eller, som jag, lyckas dra på mig nått som liknar en urinvägsinfektion som endast visar sig på natten och håller mig vaken. Hände i måndagsnatt och det hända inatt. Inte sovit en blund, bara sprungit på toa samtidigt som jag oroat mig för ifall det skulle släpppa tlls det var dags att gå upp och åka till jobbet. det släppte inte men jag jobbade på..

ligger hemma på värmedynan nu, dricka MASSA vatten, knapprar ipren och trycker i mig c-vitamin i form av proviva och clementiner. Ligger i tvrummet på övervåningen där mamma och pappa ställt in min gamla säng och här blir jag kvar ett bra tag till. Ska se på Ellen DeGeneres show nu. Sen Ellen, Christine, Vänner och Fresh Prince innan jag börjar göra mig iordning för kvällen. Ingen utgång ikväll men bio med A och det ska bli minst lika trevligt.

:)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Usch, låter inte skönt!

Hur är det nu en månad efter Cypern? Längtar du tillbaka?! :) /Sanna

2009-10-02 @ 23:39:21
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0