23 oktober

ledig. nu har skolorna sportlov och jag likaså och det enda som jag har planerat är otten onsdag, sovmornar och en mysig kväll inkluderad söderlund, en film, kycklingfilé, pomme och en massa bea-sås. Det kanske inte låter mycket men jag ska njuta av varje sekund som jag inte gör ett skit av.

Den här dagen har bestått av lektion med djäkne-8:or och sedan drog jag direkt hem för att göra ingenting. eller jo, käka frukost och göra mig iordning. Sedan dess har jag bara suttit här. Tagit det oerhört lugnt och väntar på att tiden ska gå. Ska nämligen bli firad av släkt och vänner hos mormor och morfar ikväll så det ska bli trevligt. Hoppas dock på att inte bli kvar allt för länge eftersom jag gärna träffar A senare.

Imorgon är det hugos och vin planerat
gillar't.

Kommentarer
Postat av: Elin J

inte höstlov då? ;)

2009-10-23 @ 15:01:01
URL: http://elinmjohansson.blogg.se/
Postat av: Kissnisse

Det är höstlov din klantröv.

2009-10-23 @ 16:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0