26 oktober

det är måndag idag. det känns som tisdag eftersom söndag, på senaste tiden, varit den första dagen i veckan för mig. Men nej nej, det är måndag och jag behövde inte gå upp och det njöt jag av. Hoppade i flera timmar mellan sängen och soffan, A var trött och ville sova men jag var pigg.

annars har dagen bara tillbringats med Sara i storasyster Wilhelmsson's lägenhet. Jag med smink över hela kroppen och en massa poser eftersom hon följde mitt råd med detta som projektarbete. Jag blev en sjöjungfru. Har lite bilder på sminket men poserna kommer när jag fått bilderna av sara. Nu är jag hemma, ska börja fxa lite med kvällens middag och kanske hämta mamma om hon inte kan fixa annan skjuts hem.

trevligt.
missförstånd är mindre trevliga.
lön är supertrevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0