30 oktober

skulle inte vara fyska att få fortsätta sova men jag ska på roadtrip med jonna. I skrivande tillfälle sitter hon nog i bilen påväg till stan ifrån Nyköping där hon har hämtat sin lillasyster. Men sen, så fort hon har kommit hem så ska jag skjutsa hem A (som fortfarande sover i min sängen, ska tilläggas) och åka förbi mamma's jobb för att hämta vägbeskrivningen. Ingen av oss är särskilt 100% på hur man kommer till Ullared så detta kan bli intressant. Om vi ens hinner handla nått, vem vet. Vi kanske tillbringar fredagen med att åka fel. Ha!

Medans jag väntar på att jonna ringer så ska jag krypa ner i sängen igen. Det ser väldigt mysigt ut där borta. Här kommer jag! Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0