4

då var vi inne på slutsträckan.
4 dagar kvar. på fredag kör vi.
då jävlar, som nina säger.

vaknade upp hos A för någon timme sen, medans han gjorde sig iordning så låg jag kvar i sängen och slöade mig så länge det gick tills det var dags att åka. Han fick skjuts till praktiken och sen gasade jag hem. Har sedan jag kommit hem fixat lite med musik samt ätit frukost. Ska närsomhelst packa ihop mig, alla jobbgrejer och datorn för 09.30 - 11.00 är det jobb med johnbauer-elever som gäller och när jag kommer hem igen ska det slappas, förberedas, skickas mass-SMS och äta stek. (pappas underbara stek. nu är det höst på riktigt när pappa bärjar laga sånt käk)

hörs sen! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0