copycat

jag måste bara härma underbara sara söderlund.
hennes blogg har gått från hennes vardag till en massa roliga minnen och just därför tänker ja skriva lite små grejer som jag aldrig någonsin kommer glömma med henne. Te.x danslägret när hon gick i sömnen och anklagade alexandra för att ha snott viktorias madrass. För att inte tala om killen med tuppkam vid natttygsbordet eller när hon gungade mig i min säng.

och alla fredagar på krogen. Knädansen. Lilla. Spontana kort med främlingar och alla de kort ifrån ottens toalett. Dagen efter är vi diskuterade att vi aldrig brutit nått i hela kroppen trots ett hektiskt dansliv och senare samma dag så bryter hon lilltån. Eller min 19årsfest då hon slickade bålskålen ren. Den festen var också då hon hade klänning på festen och sen jeans & linne på krogen. När och varför hon bytte är fortfarande ett mysterium för oss båda.

sen var det dedär rädda rådjuret.
dedär om att man inte ska kasta glas i stenhus.
hennes 18årsdag när hon föll nerför rådhus-trappan med huvudet först.
domdär DOS KORVOS utanför otten
för att inte tala om svart-taxin som blev dyrare än planerat.
vi är alltid FULLt med på noterna.

jag kan hålla på hur länge som helst men jag slutar där. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

assssååååååååå <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 <3<3<3<3<3<3<3<3<33 <33<3<3<3<3<3<3!!!!!!!!!!!!!

2009-10-12 @ 21:24:32
Postat av: sara

ja, det var jag :P

2009-10-12 @ 21:25:15
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0