dagens händelser.

1. hos massören. Mika hittade helt rätt (helt fel?) och tröck som en idiot. Jag skrek och önskade bort mig ifrån all smärta men det gick inge vidare med den önskan för smärtan var kvar och jag med den. Mika likaså. Josi knäckte mina kotor till rätta och jag var rejält yr efteråt. Ett liniment som brände hål på min rygg.

2. kom upp till dansskolan och mötes av 3 brudar som satt i sofforna. Betedde sig som om dom ägde stället men det slutade dom med när min telefon ringde och jag förklarade för mor att jag var på jobbet. Då övergick dom till vanliga (?!?!?!?!?!?!) 14åring-fasoner. "asså jag messa erik och bah: men jag ska knulla dig. och han bah: men du skulle ju knulla min kompis. och jag bah: men jag vill knulla dig. han bah: sluta. jag märkte att han blev rädd. HAHA! och jag bah: nu blev jag ledsen i ögat när du dissar. Tåren rinner från ögat, ner på kinden, ner för magen och ner i mina byxor. *fnizZ*" URSÄKTA?!?! inte fan håller man på så i den ålder? eller...? håller man NÅGONSIN på så? pinsamt.

3. en barndanslektion från helvete. Tre nya elever vara två hade panik. En tjej ramla och ville till mamma. En skapligt uttråkad och en som skulle, bokstavligt talat, skrika varje låt. "IIIIIIIIIIIMSEEEEE VIIIIMSSEEEEEE SPIIIIIINDEEEEEL!"

4. en showdans-lektion med 7-9 åringar fyllda med frågor. Hur gammal är du? varför? varför inte? varför? dit? vad ska vi göra sen? kan vi dansa den igen? ja, ni förstår fortsättningen. (tur att det bara var 45 minuters-lektion)

5. splithopps-träning med min och carro's showgrupp. Ni kan bara fantisera om hur mina ben mår nu.

6. showdans träning för fulla muggar. Värmde upp med Dreamgirls och Superstar innan vi övade mer på stol-dansen och senare gick över till ny koreografi till All That Jazz. Den sistnämda kommer nog vara den mest porriga i vår lilla showgrupps historia. Höfter, juck, sjalar mellan tuttarna, "UUH!" och smek. Hej och hå ;D

som sagt. jag gillar tisdagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0